معرفی برنامه استانی کانادا برای مهاجرت و اقامت دائم

معرفی برنامه استانی کانادا برای مهاجرت و اقامت دائم

میدونید برنامه استانی کانادا برای مهاجرت بیشتر به درد چه کسایی میخوره ؟ اگر شما هم کنجکاو هستید که در مورد مهاجرت از طریق برنامه های استانی کانادا بیشتر بدونید تو این مقاله می خوایم در همین مورد صحبت کنیم .

مهاجرت از طریق برنامه استانی کانادا ( PNP)

برنامه استانی کانادا برای مهاجرت بیشتر به درد کسایی میخوره دارای مهارت یا تحصیلات و تخصص خاصی هستن که این مهارت یا تخصص شون میتونه برای رشد و توسعه استان خاصی از کانادا مفید باشه. برنامه های مهاجرتی از طریق استانی یکی از روش های سریع و مهم برای اخذ اقامت دائم کانادا هم هست که این برنامه ها این امکان رو به اداره های مهاجرت استانی میدن که بتونن افراد با مهارت و تخصص خاص مناسب برای استان رو انتخاب کنن. تمام استان های کانادا به غیر از کبک و نوناووت برنامه های استانی مختص به خودشون رو دارن

گزینه های مهاجرت از طریق برنامه استانی کانادا

زمانی که شما میخواید از طریق برنامه های استانی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید دو راه  یا به عبارت بهتر دو گزینه پیش رو دارید:

  • درخواست کاغذی
  • اکسپرس اینتری

درخواست کاغذی : اگر شما جزو واجدین شرایط استان خاصی از کانادا برای کار یا تحصیل هستید میتونید برای گرفتن پذیرش استانی اقدام کنید و در صورتی که تخصص و شرایط شما مطابق با نیاز اون استان باشه درخواست شما پذیرش میشه که بلافاصله بعدش شما باید درخواست کتبی با کاغذی خودتون رو برای ویزای PR ارائه بدید. مدت زمانی که طول میکشه تا درخواست شما تو این برنامه استانی کانادا بررسی بشه و وضعیت شما مشخص بشه معمولا بیشتر از حالت اکسپرس اینتری هست.

سیستم اکسپرس اینتری یا آنلاین : تو این روش شما میتونید برای نامزدی و کاندید شدن برای برنامه های استانی درخواست خودتون رو ثبت کنید و در صورتی که جواب مثبت از طرف اون استان بگیرید میتونید برای خودتون پروفایل اکسپرس اینتری ایجاد بکنید و یا اگر از قبل داشتید میتونید پروفایل خودتون رو به روز کنید .

 

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی انتاریو

اگر شما قصد مهاجرت به استان انتاریو کانادا رو دارید چندین روش مهاجرتی پیش روی شما هست که میتونید بر حسب شرایط و موقعیت خودتون مناسب ترین رو انتخاب کنید

  • پیشنهاد کار یا شغل دائم از کارفرمایی در انتاریو
  • نیروی کار ماهر و با تجربه از طریق اکسپرس اینتری
  • راه اندازی کسب و کار در انتاریو

 

مشخصا اگر شما علاقه مند به شرکت در برنامه های استانی انتاریو هستید اول از هر چیزی باید درخواست خودتون رو برای مهاجرت و زندگی در استان انتاریو به اداره مهاجرت این استان بفرستید. و در صورتی که درخواست شما تایید و پذیرش شد در مرحله دوم باید درخواست اقامت دائم تون رو به دولت فدرال اعلام کنید.

 

برنامه استانی کانادا برای مهاجرت

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی بریتیش کلمبیا

همون طور که احتمالا شما هم تا به حال زیاد شنیدید، برنامه های مهاجرتی به استان بریتیش کلمبیا جزو پر طرفدارترین برنامه ای استانی کانادا برای مهاجرت به این کشور هست. برنامه های استانی بریتیش کلمبیا شامل نیروی کار ماهر یا اکسپرس اینتری و کارآفرینی هست. برای مهاجرت از طریق کارآفرینی به بریتیش کلمبیا لازمه بین 5 تا 10 سال گذشته سابقه موفقی توی مدیریت بیزینس فردی خودتون داشته باشید. علاوه بر این  باید دارایی خالص شخصی قابل توجهی به صورت سالیانه داشته باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی آلبرتا

برنامه استانی آلبرتا هم شامل چند گزینه هست :

  • مهاجرت کاری : افرادی که از طریق اکسپرس اینتری برای مهاجرت اقدام میکنن اگر بتونن حداقل 300 امتیاز دریافت کنن میتونن از این استان دعوت نامه بگیرن و همین طور افرادی که با ویزای موقت در حال حاضر تو این کشور در حال زندگی هستن اگر از طرف کارفرما پیشنهاد کاری بگیرن میتونن از این طریق اقامت دائم بگیرن.
  • کارآفرینی : اگر شما ایده ای نو و هیمن طور سابقه کاری مناسبی در زمینه مدیریتی تو رشته و تخصص خودتون داشته باشید میتونید از طریق کارآفرنیی برای گرفتن اقامت این استان اقدام کنید
  • کشاورزان خوداشتغال :آلبرتا جزو استان هایی از کانادا هست که اگر شما سابقه کشاورزی داشته باشید به راحتی میتونید از طریق این برنامه برای گرفتن اقامت دائم اقدام کنید. البته به غیر از تخصص در زمینه کشاورزی لازمه شما چیزی در حدود 500 هزار دلار هم تو این استان سرمایه گذاری کنید

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی مانیتوبا

مانیتوبا هم جزو یکی از استان های کانادا با تاریخ غنی فرهنگی و زیبایی های طبیعی بسیار هست . اگر قصد زندگی در این شهر و گرفتن اقامت دائم کانادا رو داشته باشید میتونید از روش های مختلف برنامه استانی این استان برای گرفتن پذیرش اقدام کنیداز جمله این روش های میتونیم به نیروی کار متخصص و ماهر و مسیر کارآموزی فارغ التحصیلی و همین طور دانشجوی بین الملل کارآفرین اشاره کنیم.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک یکی از استان شمالی کانادا به حساب میاد که مردمانش به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت میکنن. برنامه های استانی این استان هم به شدت متنوع هست خصوصا برای افرادی که مهارت و تخصص خاصی دارن و یا سابقه مدیریت یه کسب و کار توی رزومه شون هست.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی نیوفاندلند

مهاجرت به این استان هم از طریق برنامه های استانی کانادا روش های مختلفی داره مثل اکسپرس اینتری نیروی کار ماهر ، فارغ التحصیلان بین المللی و…افرادی که تححصیلات خودشون رو به تازگی در یکی از دانشگاه ها یا موسسات آموزشی این استان تکمیل کرده ان و اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی دارن اگر بتونن یه پیشنهاد شغلی از طرف یه کارفرما تو این استان بگیرن میتونن برای گرفتن اقامت دائم کانادا اقدام کنن.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی ساسکاچوان

افرادی که زندگی و کار در استان ساسکاچوآن کانادا رو دوست دارن میتونن از برنامه های استانی متنوع مهاجرتی این استان برای گرفتن اقامت دائم کانادا اقدام کنن. این استان مشاغل مختلفی رو هر چند وقت یکبار اعلام میکنه و اگر شخصی شرایط مناسب رو برای پذیرش و به عهده گرفتن این مشاغل داشته باشه میتونه ویزای کار تو این استان رو دریافت کنه و بعد هم برای گرفتن اقامت دائم کانادا اقدام کنه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینجا شروع کن!

ما به تو کمک می کنیم که با خیال راحت به کانادا مهاجرت کنی! اگر تو این مسیر به کمک نیاز داری اینجا پیام بده!